9 Aralık 2017 Cumartesi

Sigarayı Bırakanların Yorumları -2-


  1. Adsız3 Temmuz 2013 10:51
    cok istikrarli bir sekilde, bir defada -hic bir deneme, prova vs olmadan- yardim vs almadan bir defada biraktim sigarayi, yaklasik 25 senelik tiryakiligi bir anda cikartip attim hayatimdan

    seneler sonra, biraktiktan 5 sene sonra bir sey olmaz diye bir kac keyif sigarasi icince en basa donmekten korkutugum icin, kesinlikle cikartiverdim hayatimdan bir daha

    sakin bu hataya dusme
    3 sene sonra olsa bile birsey olmaz falan deme...1 tek sigarayi bile aklina getirme,

    ben basardim...
    seni de tebrik ediyorum

    Esim ve kardeslerim de birakir diye umid ediyorum

    selamlar,
  2. Tesekkur ederim engin deneyimlerinizi paylastiginiz icin
  3. Ben 3 yil icmedim.arkadas toplantılarında bir iki derken paket almaya basladim.ama eşim hic kullanmadigi için ona kokarim endisesi icinde o sigarayı içmek tam vicdan azabı. Sigara ic .dişini fircala.uzerimi değiştir.parfum sık.esim anladimi diye kork.yine bıraktım. 2gun oldu. Kokmuyorum.bebek düşünüyorum. Bir tane al yak diyenler e yanasmiyorum.asla bir taneden birşey olmaz demeyin.
  4. Tebrikler , bende bıraktım ama senin gibi hikayemi paylaşmadım keşke paylaşsaydım daha çok insana motivasyon olurdu bu çok ilham verici bir şey.. Başarını tebrik ediyorum , kilo sivilce herşey geçer , insanın aldığı her nefes sanki içini biraz daha temizliyor , umarım herkes bu illetten kurtulur .. Tebrikler , sevgiler saygılar..
  5. Ben de doktora gittim bırakmak için. Yarın bırakıyormuşum ;)) yani korkuyorum aslında onsuzluk bugünden acayip bir strese soktu beni. Allah kurtarsın sigara içen hepimizi. Bırakanları tebrik ediyorum Allah bir daha yaşatmasın inşallah. Herkes birbiri için dua etsin lütfen (beni de unutmayın çünkü çok az vaktim kaldı :( )
  6. gzl ifade etmişsiniz.Yeni bırakanlara yada bırakacaklara umut olmuş bu yazı.
  7. Çok beğendim yazınızı.Bana moral verdi yazdıklarınız.Kutlarım sizi ve sigarayı 10 gün önce bırakmış bendenizi:)Selam ve sevgilerimle:)
  8. Ben senelerdir sigara iciyorum ve kac gundur icmiyorum senelerdir birakmadim simdi kalem seklinde nargile kulaniyorum bunda nikotin tek var nikotinsiz olanida var sigarada olan maddeler bulunmuyor. Ben sigarayi nasil birakabilirim diyordum sigarasiz hayat olurmu diyordum yakama yapismis hayatima girmis birseydi sigara ama sunu anladim sigara beni ic kendine etrafindakilerine zarar ver bensiz yapamazsin dercesine sigara icerek kendimize hayatimiza etrafimizdakilerine izellikle cocuklarimiza zarar veriyoruz sigara deyil bir dost dusman herseye yeme icme saglik herseye bunu icerek kendimize nakadar zarar verdigimizi bilsekte etrafimizdakilerini dusunmeden iciyoruz ben sigarasiz yapamam diyordum simdi ise ben diyorum sigarasiz
  9. Sigariz olur diyorum ve simdi kacgun olsada sunu fark ettim stres yok uyku duzeni yerinde yemek daha tahat yiyebiliyorum gece uykumdan uyanirken sigara icerken geri uyuyamiyordum simdi uyansam bile sigara icmiyor geri daliyorum rahat rahat ve erken uyuma rahat uyanma hepsi farkli meyer sigara icerek hayatimizda almadigimiz tadlar buyuzdenmis kacgun olsada fark etrim nargile icsemde sigarada oldugu gibi bu oyle deyil insan pat diye birakamiuor ama kalem nargile nikotinsiz olani kulansaniz bile sigarayi aramiyor ve kendinize verdiginiz zarari bunda fazla vermiyorsunuz bunuda kisa zamanda birakacam hayatimda ilan herseyin daha guzel olmasi ocin en azindan cocuklarim icin gelecekleri icin onlarin bana evlatlarimizin bize ihtiyaci var o parayi sivara alirnis gibi kumbaraya atacam ve burda bakadar zarar verdigim gibi paradanda nakadar zarar etmis oldugumu anlicam onlar evlatlarimizin gelecegi icin gec olsada bunu anladim zararin neresunden donerseniz kardir.

    Tskler saygarimla allah sizede yardim etsin burakmaniz icin
  10. bende sigaraya savaş açanlardanım ve yaklaşık 4 gundur içmiyorum. kendimi iyi hissediyorum. çok sık aklıma geliyor ama içmiyorum. her akşam en az 1 saat tempolu yürüyüş yaparak ve yediklerime dikkat ederek kilo almamaya çalışıyorum. inşallah bende yeniden bu büyük hatayı yapıp başlamam
  11. Benim bu gün 4.günüm sigarayı bırakalı hiç okudugum gibi laylaylom hadi oraya gideyim spor yapayım falan yok 2aylık evliyim boşanma arifesine geldim kavga edecek bahane arıyorum resmen kendime bile tahammül edemiyorum ağlama krizleri de cabası hayat zehir oldu bana bunca sıkıntıyı çekmişken tekrar başlamayacağım elbet bitecek
  12. Bende bugun karar werdim..6 saat oldu icmeyeli umarim boyle dewam eferim
  13. 36. saatteyim, daha önce bir çok kere bırakıp (bazen aylarca- bazen haftalarca) tekrar başladım, umarım bu sefer son olur.
  14. Ben de bıraktım diyenlerdeyim 23 sene içtim ve yaşım 38 senin yaşadıklarını yaşadım ve bir çoğunu sözcüklere dökemedim içmenin aşağılayıcı bir şey olduğunu düşündüğüm için içmemenin çokda gurur duyulacak bir şey olmadığını düşünürken senin yazınla karşılaşmam olayın rengini değiştirdi ve içimde güzel bir his uyandırdı her şey için çok teşekkür ederim
  15. Bnde birakiyorum sonra icmeyen olmucekmi diyip geri basliyorum ama yine biraktim sigarayi birakinca insan hem nefes hemde hayattan tad aliyor hersey cok farkli geliyor sabah kalkmasi bile cok guzel :))
  16. ruhunun esir alınması gibi bir şey. 3 gündür içmiyorum çok zor durumdayım. 21 yıl sonra bırakmaya çalışmak çok zor ama vedalaşma zamanı geldi. yaş oldu 36
  17. sigarasiz 4. gunum bitmek uzere. suan arada gelip giden krizlerden biriyle mucadele ediyorum, canim suan cok istiyor. okumak fayda vermedi. uyumaya gidiyorum. icmicem dedim mi icmem. bu biraz zor biraz da keyifli bir sınama. icmedik e gucleniyor insan....
  18. 24 YILLIK İÇİÇİYDİM 1 MAYIS 2014 TARİHİNDE BIRAKTIM YAKLAŞIK 42 GÜN OLDU.. SAĞLIK AÇISINDAN DÜNYA VARMIŞ DİYORUM. VÜCUT AĞRILARI VB. OLMUYOR. YANLIZ PSİKOLOJİK AÇISDAN BOŞLUĞA DÜŞTÜĞÜMÜ DÜŞÜNÜYORUM. SIKINTI VERİYOR AMA İNŞALLAH ODA GEÇECEK...
  19. Bende 3 hafta oldu sigarayı bırakalı ama akşamları müthiş bir uyuma isteği var umarım bu sorun kısa dönemli olur yoksa bundan sonraki hayatımın geri kalanını uyuyarak geçiricem :)
    Savaşmaya devam bilgilendirme için teşekkürler
  20. Sigarayı bırakmaya Tatildeyken karar verdim ve 21 sene sigara tiryakisi olarak son 30 saattir sigara içmiyorum. Kararlıyım kendimi oyalamak için günlük bile tutmaya başladım. Ne yalan söyliyim çok zorlanıyorum. Ne duyarsam uyguluyorum diş fırçakamaktan ve sakız çiğnemekten miğdem bulanıyor allah oğluma ve eşime sabırlar versin ;)ben ben değilim.... ama başarıcam ☆☆☆☆☆tüm öfke nöbetlerim için önlemlerimi aldım.özel bir şirkette yönetici olarak çalışıyorum tatil bitip işe geri döndüğümde ne ile karşılaşacağımı bilmiyorum. Bu illetten gerçekten kurtulmak isteyenlere allah sabırlar versin
  21. Sigarayı bırakmak için allen carr yöntemini tavsiye ediyorum.Youtube'a sigarayı bırakmak için 1 saat yazın o 1 saatlik videoyu izleyin mükemmel gerçekten.Allah hepimize yardım etsin :)
  22. tebrikler bende sigarayı bırakma girişiminde bulundum 4 gündür acayip azalltım ve inşallah dönüşü olmadan bırakıcam bu illeti ve temiz bir hayat yaşicam umarım isteyen herkes başarır sevgiler :)
  23. Sigarayı bırakmak, kötüye gitmesi mümkün olmayan, domino taşları gibi birbirini etkileyen bir olaylar silsilesinin başlangıcıdır. En azından bendeki etkisi böyle oldu. 20 yıl sigara içtikten sonra 11 Nisan 2011'de profesyonel destek alarak bıraktım sigarayı. Daha önceki sayısız başarısızlıklarımdan yılmadım ve sonunda bıraktım galiba, 3,5 yıl olmuş bile.. Hayatımda meydana gelen değişiklikler: Ciğerlerim açıldı, daha önceleri derin nefes alamazdım çünkü ciğerlerim acırdı. Sabahları müthiş keyifli uyanıyorum. Uykuda horlardım, %90 oranında azaldı, çünkü nefes alma problemi kalmadı. Damak tadım inanılmaz değişti, tabii koku alma duyusu da. Eskiden sigara kokusunu fark etmezdim bile, şimdi işyerimin servisinde en arkada oturmama rağmen binen kişi sigara içmiş mi çok rahat anlıyorum... tabii bu aynı zamanda çok rahatsız edici maalesef...İştahın artmasıyla birlikte bende kilo problemi çıktı, yaklaşık 10 kilo aldım. Bu sayede spora (koşu) başlamak zorunda kaldım. Alışınca koşmanın da inanılmaz derecede faydasını gördüm, hala da görüyorum. Çağımızın hastalığı depresyona karşı en etkin önlemlerden biri olarak koşmak öneriliyor. Cinsel yaşama etkisini soranlar olmuş. Damarlarınızı büzen, daha az kan almalarına yol açan sigara alışkanlığı bırakıyor ve damarları esnekleştiren, daha çok kan tutmasını sağlayan spora başlıyorsunuz, gerisi tahmin edilebilir. Ama bu durum hemen gerçekleşmedi bende, 6 ay ile bir yıl arası bir zaman geçtikten sonra etkisini gösterdi. Cüzdanıma da faydası oldu sigarayı bırakmanın. Ayda 230 - 250 TL'den hesaplayın. Kendime sigara bırakma hediyesi olarak çok kaliteli bir laptop aldım ve bu nedenle bütçemde ek yük oluşturmadı. Yukarıda yazdıklarım sadece ve sadece uygulanan bir kararın sonucu gelişti. Ya yeniden başlarsam diye korkmayın, ya bırakmaktan vaz geçersem diye korkun. Dostlukla.
  24. 3.gün doldu içmeyeli ama uzun süredir içmeyipte hala internette bununla ilgili bişeler arayan veya yorum yapanlar hala tam olarak bırakamamış gibi geliyor bana bu da insanı endişelendiriyor
  25. 13 yaşında başladığım ve 20 senedir kullandığım sigarayı 2 gün önce bıraktım. Kafam mal gibi ve öyle bahsedildiği gibi sinir yok ama müthiş bir boşluk var. İnsan dolduramıyor yerini. Canım istemiyor ama beynim istiyor. Aklımdan çıkmıyor ama sabrediyorum. Bir tane içsem bişey olmaz keyif içicisi olayım diyorum. Ama sabrediyorum. İçmeyin sabredin.
  26. Sigarayi biraktigim 4 ay oldu ve kilo aldim felaket nefes darligi yasamaktayim.her ne olursa olsun tekrar baslamam
  27. Yazdiklarinizdan cok etkilendim .bende 20 yasndaym 3 senedr iciyorum ve busene cok fazla cogalttim ve ozguvenimi kaybettim resmen .kacgundur sigaradan sogumak ici cesi yazilar okudum ama en cok sizinkilerden etkilendm kacgundr birakym diyorm hala ayniydm taki bu saate kadar.surekli aynya bakiyrm dudagmda kirisklar olustgnu gordmm ve dunyam yikldi birisiyle knsrken arada baya mesafe koyuyrm yuzmdeki delikleri gormesnler diye yani hayatimi sondrmsm resmen insallh birakcam yarin .dusunmuyrm icmeyi teskkrler herkese beni dogruyaa yonelttgniz icin.
  28. Bende brakmak için azalttım, 4 gün boyunca sabah bir aksam saat 6 da bir tane olmak üzere günde 2 tane içtim.Bir haftadır tamamen bıraktım.azaltarak bıraktım ohhh be dünya varmış, Kendi paramızla kendimizi zehirliyoruzz ayıp bize bırakın bu pisliği
  29. Bende 2014 un son gecesi bırakma kararı aldım ve gerçekten zor gorunsede o kadar zor değil annem hep üzülür dururdu içme derdi en son daha dayanamadı ve aramızda bi anlaşma yaptık 21 gün içmeden durursa Tiryaki sonrası çok rahat oluyormuş ve akla gelmiyomus
  30. Sana teşekkür ederim bize böyle güzel hikayeni anlattığın için ben de sigarayı bıraktım tam 3 gün oldu bırakma ma da bir sebep daha var akut bronşit olmuşum bırakmadan önce nefes alamıyordum 3 gün de fark etti ve nefes almaya başladım coksukur yavaş yavaş da daha iyiye gidiyor artık sıgara benim için tarih oldu tam 16 yıldır içi yordum gün de en az 1 paket içiyorum allahin izniyle ve sizin gibi güzel insanların hikayeleriylede tam bir karlılık için de bıraktım ... şimdi nefes almazamani hayat bu işte temiz oksijen hey beeee :)) :D ;)
  31. Emre Üstünucar'in "Birakmak istiyorum" adli DVD sini izledim ve ayni gün biraktim. 21. Gündeyim ve cok mutluyum. 35 sene süren bir tutsakligi sona erdirip hürriyetime kavustum.
  32. Bence günde iki paket icenler önce azaltsin az icenlerde biraksin öncelikle kuvetli tiryaki olanlardan birden birakmasini asla beklemeyiniz iradesi cok.saglamsa bisey diyemem size bir metot gunde 30-40 sigara icenler öncelikle bos bir pakete 7 tane sigara koysun ve kendi kendine günlük istikakinin bu oldugunu kafasina sartlandirsin ve asla 7 den fazla icmesin az olabilir fazla olmasin bir hafta böyle devam ettikten sonra sigara icme isteginin cok daha azaldigini kendisi de hissedecek ve ikinci hafta 7 taneyi pozisyonuna göre ya 4 taneye yada 4 taneye düsürsün bir haftada böyle devam.etsin bir hafta sonrada 1 tane veya 2 icebilir bir kac gün sonra karar verip aniden biraksin görekceksiniz sigarayi birakmanin ilk sefere göre ne kadar kolay oldugunu alistira alistira ilk birden agir gelip kaldiramayabilirsiniz
  33. merhaba.ben 46 yaşında,33 yıldır sigara içen biriyim.sigarayı bırakmayı düşünen insanlara tek söyleyebileceğim ; mümkün olan en kısa zamanda bu illeti bırakmaya karar verip hayatından sök at arkadaş.bir kaç kez denemiştim bırakmayı ama nikotin eksikliği nin verdiği yoksunluk hissi nin geçmeyeceğini zannedip yenik düşmüştüm.4 gün önce paketteki son 5 sigarayı da içip,yarın dan itibaren içmeyeceğim diye kendime söz verdim.daha önceki denemelerimden farklı olarak hiç bir şekilde bir fırt yada bir dal dan bişey olmaz fikrine kapılmadım.ellerimin ısındığını farketmek bile çok güzel bişey.en önemlisi de içmediğim her dakika kendimi çok daha güçlü hissediyorum psikolojik olarak.kararınızı verin ve kestirip atın hayatınızdan bu lanet şeyi.33 yıl içtim ve bir tek faydasını görmedim.sabah uyandığımda aklıma ilk gelen şey sigara içmekti ve aç karnına hemen içerdim.çok kısa aralıklarla otomatikman sigara yakardı ellerim.son bir kaç haftadır bırakma fikrini kafamda oluşturdum.kararlı olmalı ve kazanıp kaybedeceğim şeyleri düşünmeliydim.fazla da uzatmadım ve sevgililer gününü hedef koydum,o günden itibaren kokusuna bile yaklaşmadım.büyük bir kararlılıkla attım hayatımdan.inanın ilk günlerdeki yoksunluk hissi geçecek ve zararlı olduğuna şüphe olmayan bu madde ye bilerek tekrar başlamak ahmaklık olacaktır.ilk bir kaç gün sigara dan ve içilen yerlerden uzak durup,işkence ye benzeyen yoksunluk hissini atlatabilecek kadar iradem var,ben bu aptal nikotin in kölesi değilim,sağlıklı yaşamak istiyorum diyorsan...kurtul hemen şu zehir den.çok geç olmadan.sevgiler
  34. allen carl 17 yıllık tiryaki iken bıraktım, deneyin
  35. Merhaba, bende "kötü" arkadaşla bu kötü alışkanlığı edindim. Ama kafamın arkasında "kontrol senin elinde" dedim! Sigaraları az, düzensiz ve hafif türünden içtim. Son bir ayda
    hafifte olsa 1 pakete çıktım. Kontrol elden gitmesin diye eczaneye başvurdum. Çok içiyorsun dediler ve Pfizer markasının ilacını verdiler. Hapı ilk kullandığım gün 20 sigara 5'e düştü. İkinci hapı yuttuğumda, nikotinin kafamdaki estirdiği terörü kontrol altına alabildim. VE 2. gün paket almayacağım diye direttim. ALMADIMDA. Kimseden son nefesime kadar bir tek sigara almamayada ahdettim. Bakın, buda en az bu ilaç kadar önemli. 3. Gündede aynı ilk günkü gibi nikotine iştah hissetmedim. Bugün 3. Gün ve damarlarım sanki yenilendi. Bedenim kuş gibi hafifledi. Allah'a şükürler olsun bu illetten kurtuldum. Bir dahada kim ikram ederse etsin elimi sürmem. İlacın ismini yazmadım reklama girmesin diye. Herkese çok teşekkürler ve Allah yardımcınız olsun. Sigaraya elinizi uzatmamak dileğiyle. İçenlere acıyorum ama onlar kendilerine acımıyor. Bırakın deyince gülüp geçiyorlar. Yarın hastanelerde hüngür hüngür ağlayacak zavallılar. Hepimize geçmiş olsun.
  36. Sigara cilde çok zarar veriyor içindeki 400 madde'den ne çıkacağını bekliyoruz ki
  37. Selamlar.
    Bende sigarayi birakali 3 haftayi gecti. Yirmi yili askin bir zamandir, tutsagi oldugum bu beladan kurtuldugum icin cok mutluyum. Birakmak isteyenler, hic vakit kaybetmesinler, en uygun vakit simdi, hadi birakin...
  38. Tebrikler, çok hoş anlatmışınız.
  39. Arkadaslar bnde campiX kullaniyorum bugun 18.gunum bugun 6.inci gunum esim yanimda iciyor midem bulaniyor bundan bie hafta oncw bi firt cekiyim dedim sigaranin tadi inanilmaz farkli geldi icim kalkti ilk uc gun cok zorlandim ama icmedim hapin etkisi muthis ama midem bulaniyor icince halsizlik uykusuzluk yapiyor bu illetten tamamen kurtuluyum yeterki uykusuzluga bulantiya halsizlige dayanirim sonucta bi omur zehirden kurtulmak vr arkadaslar allah hepinizin yardimcisi olsun
  40. Birakmayi bayagidir dusunuyodum. Bazen 2-3 saat icmeyip daha sonra "aman ya olmicez mi lan" deyip iciyodum. Bu sefer cok kararliyim. 2 gun oldu birakali. Inanin hic zorlanmiyorum. Ayrica muzik, oyun oynamak, gezmek(sigara icmeyen birisi ile olursa baslarda daha iyi) sigarayi unutturuyo. Rahat olun. O bir sigara alti ustu. :) O mu daha guclu siz mi? Bence siz..
  41. 1981 de 23 yasimda birakmistim.Cok erken yaslarda basladigim sigara aliskanligim ilk biraktigomda gunluk 2 paketti neredeyse.23 yillik aradan sonra 204 te yeniden bulusmustuk,sanki hic ayrilmamis gibi.11 yillik beraberlik ve simdi yeniden ve kesin ayrilik.Dostum,kusura bakma,artik bizi olum ayirmayacak,ben olene kadar seninle degil sevdiklerimle ve saglikla olacagim...
    Yanıtla
  42. 1981 de 23 yasimda birakmistim.Cok erken yaslarda basladigim sigara aliskanligim ilk biraktigomda gunluk 2 paketti neredeyse.23 yillik aradan sonra 2004 te yeniden bulusmustuk,sanki hic ayrilmamis gibi.11 yillik beraberlik ve simdi yeniden ve kesin ayrilik.Dostum,kusura bakma,artik bizi olum ayirmayacak,ben olene kadar seninle degil sevdiklerimle ve saglikla olacagim..
  43. Ya bu kadar aynı belirtiler yaşadım inanamadım bu yazıya aynı şeyleri yaşiyorum 40 gün oldu içmeyide kesinlikle dusunuyom tekrar sivilce baş ağrısı dış aynı şekilde hep aynı yani yasananlar
  44. Valla bende 4 hafta oldu bırakalı ama günde 1 2 ye düşürdüm önce şimdi hiç aramiyorum bıraktım galiba ki ben 10 dk da pespese 3 tane icebilen biriydim fakat 2.haftadan sonra feci gribe yakalandim öksürük hala devam boynum agriyo oksurmekten düşünün yani beze oldu sanko boynumda aşırı derecede çekirdeğe başladım sigarayı bıraktım çekirdeğe başladım denilebilir ama benim bu sayfaya girmë nedenim sanki sigarayi birakinca hastalıklarım ortaya çıktı arttı acaba benimle aynı şeyleri yaşayan varmı ama çoğunluk sagliginin acayip olumlu etkilendiğini yazmış bende mi gariplik var resmen hastalık hastası oldum sigaradanda soğudum araFTA kalmış gibiyim��

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Biorezonans İle Sigarayı Bırakanlar

Sigarayı Biorezonas İle Bıraktım  Alıntı: Muradima Erdim     2013 'e girdiğimiz şu günlerde herkese Sağlıklı ve Huzurlu bir yıl...